پنتریشن تست مجانی سایتهای آمریکایی،اسرائیلی با نام ولایت
19 دسامبر
دستهبندی نشده 67 نظر
متن رو با یک سؤال شروع میکنم:
به نظر شما دانش هک امریکا و اسرائیل بیشتره، یا برخی تیمهای بوق به دست و رو به افزایش ایرانی؟
اصلاً هدفم تخریب نیست ،بلکه مشکلی که چند سالی است گریبان گیر جامعه هک ایران شده سود جویی برخی از هک کردن مثلاً دامنه های دانمارکی ،اسرائیلی ؛ آمریکایی و … است در حمایت از فلانی و فلانی و فلانی.. در تاریخ و مناسبت های خاص.
فرض کنید یه روز یه سازمان بوقی تصمیم میگیره اطلاعات یک سازمان بوقتری رو در اون ور آب بدست بیاره، در بررسی اولیه معلوم می شه تنها راه ورود رو یه هکر قهرمانی 2 ماه پیش در حمایت از روز فلسطین هک کرده و تنها کاری که کرده وسط سایت نوشته پر شین گلف و سریع هم ثبتش کرده در زون اچ . حالا به نظر شما خواننده گرامی این فلون فلون شده و اون فلون فلون شدههایی که تشویق میکنن، به کشورشون خدمت کردن یا به اسرائیل؟ ادامه این کارها چه شمایلی از ایران در جهان خواهد ساخت؟ آیا اگر خدایی نکرده زبونم لال 0.05% هم حمایت دولتی پشت این بوق بازیها باشه به نظرتان تست نفوذ مجانی انجام نشده؟ آن هم با پول بیتالمال؟
. من عاجزانه از مسئولین فهیمی که خوشبختانه همه دارای بلوغ امنیت راهبردی سایبری روز افزون هستند ،خواهش میکنم هرچه سریعتر جلوی این مسخره بازیهای عوامفریبانه برخی کژ اندیش رو بگیرند.
پ.ن: ذکر اسامی این تیمها و افراد معلومالحال لازم نبود.
نیما
19 دسامبر 2012 @ 09:47:56
خیلی هم خوب فرمودید. بسیار عالی.
Arash Venus
19 دسامبر 2012 @ 12:25:07
به نظر من Deface کردن (کاری که اغلب هکر های “بوق” ایرانی می کنن) نه تنها کمکی نمی کنه به جامعه ی ما بلکه همونطور که گفتید ضرر هم می زنه و هیچ سودی برای ایران و ایرانی نداره …
بر فرض این به اصطلاح “هکر” های ما توانستن انبوهی از سایت های ضعیف امریکایی و اسرائیلی هم هک کنند ؛ آیا واقعاً تفاوتی ایجاد می کنه به جز اینکه نمای ایران و ایرانی را در جهان خراب می کنه ؟
s
19 دسامبر 2012 @ 14:03:03
shadidan bahat movafegham koli target boode ke tanha rahe dastrasish moft moft az bein bordan rasman bicharam kardan !!!!
مسلم
21 دسامبر 2012 @ 07:28:22
دقیقا این تنها دلیلی بود که من شروع به هک کردن وب سایت های غیر اخلاقی نکردم
اگه هک می شد اونا دوباره یکی دیگه می ساختن با امنیت بالاتر و در اصل من به اون شیاطین خدمت می کردم اگه این کارو می کردم
ممنون بابت یادآوری
یه بنده خدا
27 دسامبر 2012 @ 10:09:40
مثل این میمونه که بگی به دشمنی که داره بهت حمله می کنه حمله نکن چون روش های جنگی تو رو یاد می گیره! آخه اینم شد حرف؟!
یا اباصالح
21 آگوست 2013 @ 10:29:04
با بنده خدا کاملا موافقم.تو وظیفه خودتو انجام می دی و خدا هم کمکت می کنه.اگه قراره اون پیشرفت کنه و تو نکنی عوضش بشینی غصه بخوری که حالا اون قویتره همون بهتر سراغشون نری.خب تو هم قویتر شو.
محمد
12 سپتامبر 2013 @ 04:12:58
با سلام مسلم عزیز
درسته که سایت بهتر میساختن،اون موقع نوبت شما بود که حملاتت رو تقویت کنی!مثل این میمونه که یه نفر به ایران حمله کنه و ما بگیم هرچی حمله میکنن و شکستشون میدیم باز یه حمله قوی تر انجام میدن،پس بیاین دیگه جواب حملشونو ندیم تا اونا هم دیگه حملشونو قوی تر نکنن!
خیلی جالب میشه نه؟
sina
22 دسامبر 2012 @ 05:39:23
on ye dast yakhmak forosh in maskhare bazia ro mod karde ye seri khaye male dastmal be dast ham doreshan … ye tori ghazie gonde shode ke akhbar ham sherto shert mige…
یوسف
22 دسامبر 2012 @ 05:50:56
سلام ، مطلب جالبی بود و حقیقتی که تلخه .حقیقتی که دوستانی که با دید تخصصی و خارج از هر گونه تعصب و جانب دارنه به اون نگاه می کنن می بینند کار بی نتیجه ای هست . این نشون دادن قدرت نیست و همیشه هم ما درگیر اینجور تعصبات بودیم. تخصصی که در اختیار تعصب کور قرار میگیره نتیجه مثبتی رو به همراه نخواهد داشت.جز تشویق کسانی که شاید اطلاعات زیادی از امنیت نداشته باشند و فکر می کنن هک کردن سایت های “بوقی” کار خیلی شاق و عظیمی هستش و چه بسا پاداش های هم به اون افراد داده بشه. مطلب خوبی بود که درد دل خیلی از دوستان اما …. 🙁
ممنون از مطلب خوبت “سالار”
یه بنده خدا
27 دسامبر 2012 @ 10:08:29
شما سعی کن متعصب نباشی ! جناب منورالفکر!
محمد
23 دسامبر 2012 @ 00:48:33
این تیمی که عکسشو گذاشتی من میشناسم
شما باید با همه کار داشته باشید ؟
هر چی باشه نفوذ ی که انجام میدهند هدفمند هست .
بهتر از اینه که بشینن بزارن توهین به ائمه معصوم هر روز بیشتر بشه .
میلاد
13 جولای 2013 @ 21:13:02
بحث اینه که افرادی که اینکارو می کنن تازه کارن.و دارن سوتی میدن.بابا آخه چطوری بگم درک کنین.حرف Jorjandi رو فقط اونایی که تو کار هستن میفهمن
بزار اینطوری بگم،دیدی کسی که دو روز میره کلاس رزمی جوگیر میشه میاد خیابون با همه دعوا میکنه یا بچه محلاشونو میزنه؟
اما کسی که واقعا چندین ساله داره رزمی کار میکنه فحششم بدی کاری باهات نداره
میدونی چقدر باگ پرایویت بخاطر این لمرا پابلیک میشن؟مسئله اینجاست اینا فقط هکو بلدن و ذاتا فکر هکری ندارن.اینا تا میزنن سایتو میارن پایین،نصف روز نشده سایت دوباره بالا میاد.اما در اصل چه اتفاقی افتاده؟مدیر امنیتی سرورها یه باگی که تا حالا نمی شناختو شناخته و فردا هم پچش می کنه
یا اباصالح
21 آگوست 2013 @ 10:34:07
ایول. دمت گرم. کسی حق نداره از 100 تا گروه هکری که مد نظرش بوده و 99تا هدف غیرمعنوی داشتن به صدمی تهمت بزنه تو هم خط مشی اونا رو داری. دفاع از حرمت ائمه اطهار با کوچکترین قدم نگاه تعصبانه نیست.زیر سوال بردن کساییه که می تونن و نمی کنن.
محمد
23 دسامبر 2012 @ 01:27:21
در ضمن به بند دولت نگیرید این بیچاره ها با هزینه خودشون دارن این کارها رو میکنند چون مسلمونن .
mormoroth
23 دسامبر 2012 @ 03:02:11
تجاوز به حریم خصوصی افراد در اسلام حلاله ؟ مگه همه اون سایت های دانمارکی ضد پیغمبر بودن ؟ چه کسایی که از نان خوردن نیافتادن با این سایبر وار ها
یا اباصالح
21 آگوست 2013 @ 10:35:24
بی حرمتی به مقدسات ادیان دیگه با اخلاق هماهنگه؟
یا اباصالح
21 آگوست 2013 @ 10:45:32
گیریم اینا همون سایتان. به پیامبرت توهین کردن به رفتار مقابله به مثل ایراد می گیری. بعد فکر شکم دریده اون ملعون هایی هستی که از این راه روزگار می گذرونن؟
مهدي ملکیان
12 سپتامبر 2013 @ 22:46:32
عرضم به خدمتتون که زمانی که یک شخصی میاد و اهانتی می کنه به پیغمبر، و از طرفی دولت دانمارک هم از اون حمایت می کنه(رجوع به جراید سال ۸۴ و ۸۵) اون زمان اون کشور و در اون مقطع زمانی(کشور دانمارک) جزء کشورهای حربی محسوب میشه که یعنی ما مسلمونا با اون کشور در جنگ هستیم و در این زمان هم اگر هر گونه نقل و انتقالی که به سود اون کشور باشه حرام هست(کشورهای حربی کنونی:اسراییل، آمریکا، انگلستان) دوما چون ما با اون کشور در جنگ هستیم پس همچون در جنگ ضربه به کشور مقابل(حتی بدون اعلام جهاد از سوی مراجع تقلید) مستحب و در برخی از موارد واجب اعلام شده.
مگه کشتن افراده در جنگ، در جنگ هشت سال جنگ تحمیلی حرام بود؟؟ اون زمان عراق موقتا کشور حربی محسوب می شد.
الان نیز همین وضع هست و ایجاد ضربه به این کشور ها نیز همان حکم ها را دارد.
محمد
23 دسامبر 2012 @ 06:29:35
عزیزم اون سایتهای دانمارکی کاریکاتور پیامبر اسلام رو کشیدن بصورت مبتذل حدود 7 8 سال پیش وقتی در جریان نیستی نظری نده ، حالا هم یه نفر بدون قصدو قرضی داره کاری میکنه هر کسی نظر میده .
بابا جنگ داخلی راه نندازید کاره اشتباهی هست . در جواب یکی از دوستانم که میگفت دسترسی از دستش رفته شما اگر هکرید باید طوری دسترسی بگیرید که کس دیگه نتونه مجدد بگیره .
ساده
24 دسامبر 2012 @ 03:25:14
این همه توی قرآن تاکیید شده که فکر کنید، اندیشه کنید
آحه به ائمه توهین شد درست، به پیامبر توهین شد درست!!!!
به این سوالات من لطفا جواب بده
1- آیا با اقدامات ما آنها دست کارشان برداشتند؟
2- آیا عکس العملی که ما نسب به کار های آنها نشان می دهیم عاقلانه هست؟
دوست گرامی
چند نفر فقط برای اینکه نشان بدهند نسبت به فیلم توهین آمیز به پیامبر اعتراض دارند کشته یا زخمی شدند؟
با این رفتار های بیشتر نشان دادیم که جاهلانه رفتار می کنیم تا عاقلانه.
وقتی خودمان دست به خود تحریمی می زنیم مثل فیلتر کردن اجباری جیمیل و یوتیوب و غیره… بدون در نظر گرفتن اجماع عمومی و فقط به استناد 30 هزار تا اس ام اس که معلوم نیست واقعی هم باشد. چه اتفاقی افتاد؟ پیامبر از ما راضی شد؟ آلان صواب حسابی بردیم؟ اونها دیگه دست به این کار نمی زنند؟
یک فکر کن
فکر و اندیشه ما را با چه چیز های درگیر می کنند؟
بهتر نیست دست از این تعصبات کور برداریم؟
یه بنده خدا
27 دسامبر 2012 @ 10:06:32
همیشه افراد عافیت طلبی چون شما هستن و فکر کردن رو مساوی با عافیت طلبی می دونن
پس سکوت!
ساده
27 دسامبر 2012 @ 21:36:15
جناب ” به نام خدا”
که بنده را به سکوت دعوت می کنی!!! و عافیت طلبی!!! 🙂
به هیچ وجه با حرفت موافق نیستم چون بازم نفهمیدید چی گفتم، فرق من با شما و امثال شما اینه که وقتی کسی رو دعوت می کنیم به فکر بیشتر منظور این نیست که هیچ عملی نکنیم و فقط مصلحت اندیشی کنیم به هیچ وجه چون با این کار شدیدن مخالفم.
اما چرا می گم بیشتر فکر کنیم روی کارایی که انجام می دیدم…
چند سال پیش یاد میاد که اسرائیل حمله کرده بود به غزه؟ بعد همه دنیا صداشون در آمده بود که چرا اسرائیل حمله کرده به غزه و با کلی مخالفت های جهانی روبرو شده بود، اما یدفعه یه آقای پیداش شد مسئله هلوکاست و برد زیر سوال یکدفعه فرق برگشت و همه شروع به حمایت از اسرائیل کردند…
آلان یکدفعه بر نگردی بگی که تو هم می خوایی طرف اسرائیل و بگیری نخیر به هیچ وجه!!!
اینجاست که می گم آدم باید هوشمند باشه و تمام جنبه های کاری رو که می کنه در نظر بگیره برای کاری که می کنه چون الحمد الله همگی دارای هوش هستیم اما هوشمند نیستیم…
هر جنگی آیین به خصوص خودش را دارد:
حضرت عليه السّلام است اين سخن را به پسرش محمّد حنفيّه فرموده وقتى كه در روز جمل پرچم را به دستش داد آموزش آيين جنگ
“اگر كوهها از جاى بجنبند تو پايدار باش دندانها را محكم برهم نه ، جمجمهات را به خدا بسپار ، گامت را چون ميخ بر زمين استوار دار ، نگاهت را به دورترين نقطه سپاه دشمن بدوز، تا آخرین حیله های دشمن بر تو آشکار شود ، و چشم ( از هيبت دشمن ) بپوش ، و اين را بدان كه پيروزى از جانب خداى سبحان است .”
دقت کردی حضرت علی به چه نکته مهمی اشاره کردند” نگاهت را به دورترين نقطه سپاه دشمن بدوز، تا آخرین حیله های دشمن بر تو آشکار شود” همینطوری نمیشه به خط دشمن حمله ور شد.
یک خواهش دیگه، انقدر قیافهیه حق به جانب به خودت نگیر، تمیرین کن اگر کار اشتباهی می کنی و دیگران سعی می کنن آگاهت کنن بپذیری نه این که ان قلت براش بیاری و با تکبر فقط از کرده خودت دفاع کنی…
با احترام دوست گرامی
یه بنده خدا
28 دسامبر 2012 @ 06:55:59
سلام
خوشحالم که پاسخ دادید
همواره سعی کردم فکر کنم و اگه اهل فکر نبودم پاسخی نمی دادم و اساسا برام مهم نبود که کی چی می گه!
این صحبت های شما درسته اما با صحبت های قبلیتون مشکل دارم به خصوص سوال اولی رو که مطرح کردید آیا اون ها دست از کارشون برمی دارند یا نه؟!
که پاسخ روشنه. اگه شما خودت رو هم بکشی دست از کارشون برنمی دارن وقتی دست بر می دارن که به گفته قرآن به آیین اون ها دربیاین!
(لن ترضی عنک الیهود و لن النصری حتی تتبع ملتهم)
این که اون ها دست بر نمی دارن روشنه اما این خیلی خنده داره که ما برای این که یه وقت بقیه بهمون چیز نگن هیچ کاری نکنیم !!
مشکل من اینه که نباید این قدر بترسیم که یه عده کافر خدا نشناس بدشون بیاد یا ما توی دلشون جا نداشته باشیم!!
مشکل من اینه و الا همواره باید سنجیده عمل کرد
با تشکر
ساده
28 دسامبر 2012 @ 21:49:57
با عرض سلام مجدد خدمت جناب “یه بنده خدا ”
بنده بسیار خرسندم با مخاطبی در حال گفتگو هستم که تعصبی از روی جهل ندارد و خود را اهل تفکر و تعمق می داند.
شما در مورد سوال بنده موردی را مطرح کردید، که لازم است بر این نکته تاکیید کنم، هیچگاه، و در هیچ زمانی بنده نمی گویم و نخواهم گفت که آنها دست از کارشان بر می دارند.
نزد پیغمبر آمدند و گفتند: شما یك خرده نسبت به كفار كوتاه بیا. ما هم یك خرده نسبت به مسلمانها كوتاه میآییم. با هم زندگی كنیم. آیه نازل شد، بگو: ای كافران من در خط شما نمیآیم، شما هم در خط ما نیایید. «لَكُمْ دِینُكُمْ وَلِیَ دِینِ» اینطور نیست كه شما در خط ما بیایید. قرآن به پیغمبرش میگوید: مواظب باش كه كوتاه نیایی. دوست دارند شل بشوی.
سوال مهم اینجاست، آیا آن اندازه که آنها بر باطل خودشان پافشاری می کنند و به کرده خودشان ایمان دارند، و خستگی ناپذیر این راه را ادامه می دهند ما هم اینگونه هستیم؟
مسئله این است كه چه كسی راه راست میرود و چه كسی راه غلط میرود؟
امروزه بسیاری را می بینیم که در کنار ما هستند، اما خودشان می گویند که ما خودمان را قاطی این مسائل نمی کنیم، جمله معروف آنها این است که بگذار زندگیمان را بکنیم، موسی به دین خودش عیسی به دین خودش، دکتر شریعتی به نظرم در این باره جواب در خور و راهگشایی داده :
وقتی در صحنه نیستی، وقتی از صحنهی حق و باطل زمان خویش غایبی، هر کجا که خواهی باش! وقتی در صحنهی حق و باطل نیستی، وقتی شاهد عصر خودت و شهید حق و باطل جامعهات نیستی؛ هر کجا که خواهی باش، چه به نماز ایستاده باشی چه به شراب نشسته باشی، هردو یکی است…
پس این را باز تکرار می کنم که هیچگاه بی تفاوت بودن را راهگشا نمی دانم و نخواهم دانست.
ولا تهنوا في ابتغاء القوم إن تكونوا تألمون، آیه صریح قرآن است نیار به تفسیر هم ندارد “در تعقیب کفار سستی نورزید”
اما قرآن هرگز نمیگوید اگر میخواهی ایمان پیدا کنی عقلت را رها کن که مانع ایمان است. قرآن این دو را از هم جدا نمی بیند. یعنی اگر به راهی ایمان داریم باید این راه را با تفکر و تعقل هر چه تمام تر پیش برویم دیروز مثالی از حضرت علی خدمت شما آوردم که ایشان می فرمودند که حتما باید تمامی جنبه ها را در نظر بگیریم بعد به جنگ یا هر کار دیگر دست بزنیم.
پای استدلالیان چوبین بود پای چوبین سخت بیتمکین بود
مشکل اینجاست که من هنوز حس نکرده ایم که در چه زمانه ای در حال زندگی هستیم، اگر حس می کردیم و درک یک لحظه هم در عمل خود شک نمی ورزیدیم، خسته نمی شدیم، خیلی ها مثل بنده و شما حس می کنیم که خیلی چیز ها در این دنیا در حال رخ دادن است، و می دانیم که باید کاری صورت بدهیم، اما به درستی نمی دانیم بهترین راه کدام است، از طرفی می دانیم که همینطور نشستن و دست روی دست گذاشتن هم ثمری ندارد، به نظر بنده که در این روزگار فقط و فقط باید میزان مطالعه، پیدا کردن منابع درست برای آگاه شدن و تمرین و تمرین مستمر را لازمه کار باید کرد، اگر بتوانیم این راه را به درستی و بدور از خستگی انجام بدهیم یثین بدارید که ما می توانیم کاری که لازم است را صورت بدهیم.
امیدوارم که نوشته های بنده را شعار گونه ندانید، و اگر دانستید امیدوارم، که این شعارها و روزی جامه عمل به خود بگیرند، و خود بهتر از من می دانید که از خواستن تا عمل راه بسیار است.
با احترام دوست گرامی
یه بنده خدا
29 دسامبر 2012 @ 18:17:10
سلام
از پاسختون ممنونم
اصلا شعاری نبود خیلی هم خوب بود
انشاءالله در تمامی عرصه ها موفق و مؤید باشید
یاعلی
یا اباصالح
21 آگوست 2013 @ 10:43:21
1.نه دست برنداشتن ولی فهمیدن ماها بی رگ و غیرت نیستیم و حاضریم پاش خون بدیم.
2.عاقلانه؟تا منظورت از عقل چی باشه. نه تنها عقل بلکه احساس و قلب و شعور هم میگه از کسی که دیوانه وار دوسش داری حمایت کن.
حالا تو فکر کن:وقتی حساسیت ما رو نسبت به این چیزا نبینن نمی گن به به چه قوم عاقلی-البته در اصطلاح شما- دینشونو مدیون کسی بودن که ما…
می گن انگاری اینا دیگه حساسیت ندارن. فکر کن اونوقت قراره چی کار کنن.
mormoroth
24 دسامبر 2012 @ 01:45:56
دوست عزیز مس دیفیس کردن کار سختی نیست . خود شما هم میدونید تمامی سرور ها مس دیفیس شده بودن . نمیدونم شما چند ساله توی این زمینه هستید اما تقریبا” توی این 10 سال که کارم در این زمینه هست در جریان تمامی مسایل این زمینه بودم. این کار ها چیزی جز خراب کردن وجه خودمون و کمک به افزایش امنیت اونا نمیکنه
یه بنده خدا
27 دسامبر 2012 @ 10:11:01
قرآن یه آیه داره که می گه مومنین از سرزنش سرزنش کنندگان نمی ترسند!
اگه اینو درک کنی اون وقت از وجهه نمی ترسی پسر!
اگه وجهه ما برابر با سکوت در مقابل متجاوز پس تف به این وجهه
مسلم
24 دسامبر 2012 @ 05:53:56
محمد عزيز در مورد وب سايت هاي دانماركي كه اون توهين رو كردن حرفي نيست اون كار هكر ها هم خيلي خيلي به جا بود
اما بعضي از تيم ها شدن كاسه ي داغ تر از آش و همشون براي معروفيتشون اين كار رو مي كنن فقط
—————–
يادم باشه وقتي كه به غزه حمله شد
هكر هاي زيادي رفتن از اين نوع پن تريشن هاي رايگان روي سايت هاي اسرائيل دادند
به جز يك هكر كه نمي دونم كي بود رفت يك هك واقعي انجام داد
اما اين وسط جالب اين بود كه فردي اومد يك بازي رايانه اي ساخت اون بازي بيشتر از 1000000000000000 هك براي اسرائيل ضرر داشت تا اونجا كه صداشونو درآورد به خاطر اين Game
————
باور كنيد كافيه 1 سال همين جوري پيش بره اسرائيل ميشه امنترين كشور دنيا از لحاظ امنيت كامپيوتر
فكر كنم ساخت يك فيلم ساده و پخش كردن اون در youtube مفيد تر باشه تا اين هك
هك هم خوبه اما جاي خودش نه ماهي 1 بار
یه بنده خدا
27 دسامبر 2012 @ 10:12:09
ما هم میشیم قوی ترین هکر ها ی دنیا چرا؟!
چون امن شدن اون ها = قوی تر شدن ما
خیلی سادس!!
محمد
24 دسامبر 2012 @ 22:15:15
نظرات شما درسته ولی چرا این تیم ؟ این تیم کار هاش با برنامه ریزی بوده تیم های دیگه هستن که دارن فله ای میزنن یکی رفته بود200 تا روسی زده بود برای همدردی با زلزله زدگان آذربایجان !
به جای اینکه تیمهای قدیمی تر با نظرات خودشون از طریق ایمیل و کنفرانس های آنلاین اعلام کنند اومدید توی بلاگ توی بوق و کرتا اعلام کردید خوب به نظرتون اگر اعضای تیمی که عکسشو گذاشتید بیان و اینو ببینند راجع به شما چی فکر میکنند . به نظر من کار اشتباهی بود که این مطلبو اینطور پابلیک پخش کردید .
جو فروم های ایرانی رو خودتون میدونید لطفا این فروم رو قاطی نکنید با بقیه !
گاهی اوقاط لازمه برای همدردی با هموطنان چند تا از سایتهای مهمشون بخوره ولی اینکه فله ای بزنن نه ! این نفوذ بد نبود خیلی هم حال داد
http://www.afsaran.ir/link/104683
تشکر از همه دوستان
gholi
25 دسامبر 2012 @ 05:07:23
جوونی محمد جان و هنوز به اون تجربه لازم نرسیدی . …..
من هم اول مثل خودت فکر می کردم و زمانی که این دوستان این حرف رو میزدن مثل شما جواب میدادم ! شاید هم با شدت بیشتر .. درکت می کنم … اما راه درست چیز دیگری است …. .. این پروژه ها از وقتی شروع شد تو همین فرروم این سایت کلی مطلب و اینا در این خصوص میشه پیدا کرد …. نظر mj هم اون موقه همین بود و العان هم همینه و بعد ها رو خدا میدونه …
از نظر من خیلی زمان ها تا سطح فکری آدم به اون حد مورد نیاز نررسه , انسان به شدت یه قضیه رو دنبال میکنه حتی اگر هم اون کار اشتباه باشه , به شدت از اون حمایت میکنه و دفاع می کنه .. حالا این دسوتان هزاران منطق و دلیل هم بیارن باز تاثیر نداره …..
واقعا این کارا بیهوده هست و هیچ نتیجه ای نداره و اصلا کار رو بهتر نمیکنه هیچ , بدتر هم میکنه .
با تشکر از مدیریت سایت به خاطر این پست و تاسف برای حماقت و جهل همراه با ایمان !
محمد
25 دسامبر 2012 @ 11:44:14
توهین پشت توهین از شما جماعت نفرت میباره شما میگین قدیمی هستین چرا دست جدید ها رو نمیگیرید به جای اینکه جار بزنید و آبرو ریزی کنید ؟
مردان شجاع فرصت می آفرینند و ترسوها منتظر فرصت می نشینند.
gholi
25 دسامبر 2012 @ 23:32:10
سلام بر مرد همیشه در صحنه ! .. اون نظر من از روی دلسوزی بود و چون احساس را نمی توان از روی متن عموما انتقال داد شما اینطور برداشت می کنید !
این بندگان خدا وظیفه ندارند بشینند با 4 تا جوون تازه به دوران رسیده که کلشون داغه صحبت کنند که آقا اینطوری و اونطوری …. تغییر دادن طرز فکر افراد کار ساده ایی نیست ! اینا باید خودشون به این نتیجه بررسند , حالا شما زیر گوششون بخون این کارا تاثیر نداره و … مگه تو کلشون میره !؟
اینایی که اینجا نشستن فقط می توند با همین کاری که العان می کنند به معرفی و گفتگو در خصوص روش های حرفه ایی هک و خود هک و امنیت بپردازند و تا تو آینده به مرور زمان یه سری افراد بیان ببینند که هک واقعی چیه و نفوذ کیه و ما کجاییم و راه کجاست و … و در آخر تو این مسیر وارد نشند !
شما دور و ور اینایی که به صورت منسجم این مسیر رو ادامه می دهند بشینی می بینی طرز فکر ها خیلی متفاوته ! ارزش ها چیز دیگری هست ! تفکر و اندیشه در کلام اونا جایی نداره و از روی احساس عموما دست به کار میشن ! به دلیل ایمان بالایی که به کارشون دارند هیچ جوره نمیشه جلشون رو گرفت مگر با تفکر خودشون ! 30 دقیقه هر کدوم فکر کنند مشکل حل میشه تا اینکه 100 ساعت ما زیر گوش اونا سخنرانی کنیم و بهترین دلایل رو بیاریم !
چشمها را باید شست , جور دیگر باید دید …..
نمی خوام بییایی اینجا بگی بله شما دوستان درست می گید و من اشتباه می کنم و یا …
خودت تو وجود خودت این حرفها رو بالا پایین کن و با عقلت مقایسه کن ببین طرز فکری که پشت این حرفها هست چیه …..10 دقیقه وقت بزار چند تا گروه هک آمریکایی رو ببین و با این 4 تا سایت این عتیقه ها مقایسه کن و 10 دقیقه آخر رو تو اینترنت در خصوص روش های انتقال فرهنگ , تفکر , نقش رسانه و … جستجو کن , اون 10 دقیقه آخر هم فقط فکر کن ….
این رو به دوستانت هم بگو !
ایمان دارم با تفکر, راه درست فعالیت در زمینه هک و امنیت رو پیدا می کنی و به این باور میرسی که هک برای این امور نیست ! ..
موفق باشی هر کجا که هستی و تو هر تیمی که داری کار میکنی !
محمد
26 دسامبر 2012 @ 10:00:37
حتما پیغامتو به گوششون میرسونم !
مدت زیادی هم هست اون بندگان خدا دیفیس نمیکنند . آخرین پروژه دیفیسشونم ناسا بود . اینطور که معلومه نظرات این پرتال براشون خیلی تاثیر گذار و سخت بوده .
با هم دوست باشید همین
من چی میتونم بگم فقط به همتون افتخار میکنم .
کل کل و دشمنی جایی رو نمیگیره !
یا حق
من با محمد تا حدی موافقم
26 دسامبر 2012 @ 14:16:48
سلام
باز هم بحث دیفیس شد 🙁
اولا این تیم های هکینگ ایرانی برای معروف شدنشون و بدست آوردن بازار کار تو ایران این دیفیس ها رو انجام میدن(البته مجبورند چون عقل ملت به چشمشونه!!!!)، ثانیا این گروههای دیفیس،اکثرا از باگ های پابلیک این کار رو میکنن و فکر نکنم زیاد پنتستشون بدرد بخور باشه و تازه تو محیط سایبر اگه تو دیفیس نکنی ، ترک ها و عربها میان دیفیس میکنن و معروف میشن(پس بحث وجهه تو اینجا چیز جالبی نیست)، پس زیاد هم فرق نمیکنه ….(تو بزن،تبر بزن)
همه میدونن خیلی موقعها برای درک بهتر یه مسئله ریاضی، باید اونرو تو محیط میدانی بررسی کرد، پس برای درک بهتر یه باگ(مثلا بحث dns و توئیتر)،بعضی مواقع لازمه روی مثال های واقعی این کار انجام بشه،مثلا برای تست یه تولز و …
و اینکه خیلی موقعها روی لوکال جواب درستی دریافت نمیکنی چون شرایطش فرق میکنه
بعدشم 99+1 درصد کسایی که اینجا نظر دادن همشون 5-6سال دیفیس میکردن و حالا که تجربه و بازارکار خودشون رو پیدا کردن از دیفیس به بدی یاد میکنن
نظر خود من هم اینه که دیفیس چیز جالبی نیست ، ولی لازمه، و یکی از زیر شاخه های هک هستش(hagis رو که یادتونه)
البته هر کسی نظری داره و نظرش هم محترمه
یه بنده خدا
26 دسامبر 2012 @ 21:47:46
سلام
حرفت خیلی مسخره اس !
دقیقا داری می گی که ما دست از مخالفت با سایت های اسرائیلی برداریم چون یه عده ناراحت می شن!
خب بشن!
چه طور اونا بیان ویروس فلیم و اکستاکس نت بسازن ولی ما دوتا دونه سایتشون رو هم دفیس نکنیم؟!
در مورد حمایت های دولتی هم اگه مطمئنی سخن بگو و بی دلیل حرف نزن!
همون تیمی رو که میگی در حمایت از فلسطین به سایت های اسرائیلی حمله کرد ، به اعضاش گفت که این کار رو بکنن که منم داوطلبانه پذیرفتم! کسی هم بهم پول نداد حتی یه قرون!
اوکی!؟
gholi
27 دسامبر 2012 @ 07:40:04
“ترک ها و عربها میان دیفیس میکنن و معروف میشن” !!!!! عجیبه ……
“”چه طور اونا بیان ویروس فلیم و اکستاکس نت بسازن ولی ما دوتا دونه سایتشون رو هم دفیس نکنیم؟!””
اگر عمق این 2 ویروس را درک کرده بودید هیچ وقت برای مقابله یا هر چیز دیگر از این اندیشه پوچ برای قدم گذاشتن در راه بی حاصل دیفیس و یا کارهایی از این قبیل استفاده نمی کردید . برای درک کردن بهتر و بیشتر این ویروس ها میتوانید از دوست مهربانمون گوگل استفاده کنید .
نکته دوم , هر کسی یه جایگاهی داره … سعی کن در جایگاه که هستی , فعالیت کنی و بهترین باشی تا جایی فعالیت کنی که چیزی ازش نمی دونی و انگشت اتهام یه عده که جلوتر از شما هستند سمت شما باشه و شما رو اونجور که شایسته نیستی توصیف کنند …. به وقتش شما هم میتونی چنان فعالیتی کنی که واقعا پاسخی باشه برای این ویروس ها و …. ( اما نه تو این راه که داری قدم بر میداری توش … راهت رو عوض کنی و بخواهی میشه جوون ! )
موفق باشی بنده خدا
یه بنده خدا
28 دسامبر 2012 @ 07:00:50
سلام و تشکر بابت پاسختون
بنده عرض نکردم که برای پاسخ به ویروس ها بریم سایت هاشون رو بترکونیم
اما نباید از هیچ اقدامی برای دشمنی و مقابله با اون ها فروگذار باشیم
ساخت ویروس و ارسالش به تاسیساتشون ، از بین بردن سایت هاشون و … رو باید انجام بدیم
از هیچ کاری نباید فروگذار بود
میلاد
13 جولای 2013 @ 21:30:34
شما یه کاری کن.فقط 10 نفر به من معرفی که که علم این نوع ویروس نویسی رو دارن داخل ایران
دوما از بین این 10 نفر 1 نفر رو معرفی کن که علاقه داره دقیقا همین کارو با اسرائیل بکنه
عزیز دلم.ما ایرانیا راحت طلب و تنبلیم.دیفیس تمام سایت های اسرائیلی هم نمیتونه جوابی در حد اون ویروس ها باشه
خواهش میکنم عاقلانه و منطقی فکر کن.چرا اسرائیلی ها سایت های مارو دیفیس نمیکنن؟علمشو ندارن؟ 🙂
همه میدونیم که دارن
محمد
27 دسامبر 2012 @ 22:32:17
دیفیس باید حذف بشه شما باید دسترسی بگیرید و از دسترسی نهایت استفاده رو بکنید با دیفیس دسترسی لو میره شاید اطلاعات مهمی رو بتونید با اون دسترسی استخراج کنید من با نظر همه موافقم نه افراط خوبه و نه تفریط هر چند گاهی 1 2 تا سایت مهم شون بخوره بد نیست ولی وقتی بخوره که استخراج اطلاعاتی شده باشه تا نتبجه هم بده .
میدونید رمز موفقیت ترکها چی هست اونا با هم متحد هستن و کل کل بازی ندارن ولی متاسفانه ایرانی های ما …
هر کسی رسیده تیم زده هر کی هم خودشو 1 2 ساله ثابت کرده کلی دشمن پیدا میکنه . شبگردی هم که عمرش بالاست کلی دشمن داره
یک نفر داره حوزه دیفیس و تحقیقات فعالیت میکنه بقیه فقط دیفیس هشاو میبینن چیزی که شما میبینید اون چیزی نیست که واقعیت داره نمیدونم کسی حرفمو درک میکنه یا نه
پیغام شما رو به مدیر تیمی که مد نظرتون هست و راجه به اون انتقاد کردید رسوندم برعکس بقیه با حرف های شما موافق بود و گفت :
“سایتهای که ما دیفیس میکنیم دسترسی های سوخته ماست ما اول کلیه اطلاعات رو بر میداریم بعد دیفیس میکنیم و هر تارگتی رو هم دیفیس نمیکنیم ، این یک یه سرور اسرائیلی بخوره دفعه بعد قوی تر میشن ولی هنر اینجاست که بتونیم پا به پای امنیت با هکینگ جلو بریم این عمل هم بدون همکاری تیم های هکری با هم امکان پذیر نیست باگهای پابلیک شدن مثل بوتو دیداس بازی بهتره سمت تحقیقات گرایش پیدا کنیم”
در آخرم خیلی خوشحال بود که انتقاد دوستانو دید و گفت سعی میکنه وضعیتو سامان دهی کنم .
(قابل توجه بعضی دوستان که میگن اینا زبون نفهمن !)
پاینده باد ایران جوان
یا حق
mr.epsilon
28 دسامبر 2012 @ 23:06:49
moteasefam barat k be sarih dari be anjoman haye dg tohin mikoni !
dg bia rahat bego manzoram iranhack hastesh ?
hamon iranhack bood k yeki az sub haye nasa ro hack kard ??
na ?
gheir az ine ?
ye soal aslan !
shoma chi kar kardin bejoz kharab kari ?
ashiyane va chandin ta anjoman haye irani ro def kardin !
dalilesh chi bood on vaght ?
aslan ye chize dg !
shoma che eftekhari sabt kardin bejoz kharab kari ???
nasa ro hack kardi ?
site rasmiye aslahe haye esraeelo hack kardin ?
in ha hamash bahanast !
khodeton behtar midoonin !
ya hagh
be omid didar !
IRANHACK FOR EVER ! <3
ya hagh !
triumph
30 دسامبر 2012 @ 01:42:53
منم میگم تمرکز روی سایت ها و سیستم های سایبری خارجی بشه خیلی بهتره…
triumph
29 دسامبر 2012 @ 21:23:40
با سلام…
من هم با deface کردن سایت ها خیلی جاها مخالفم…مگر اینکه سایت خفنی نباشه …
در کل :
باید هک انجام بشه ولی رد پایی نموووووونه….این قشنگه….
فرقی هم نداره..چینی یا روسی یا آمریکایی و اسرائیلی هم نداره..همش لذت بخشه…
زنده باد ایران اسلامی…
یاعلی
محمد
30 دسامبر 2012 @ 21:03:06
دوستان عزیز بابا شرو بخوابونید ادامه ندید .
مدیر لطفا تاپیک نظرات این قسمتو غیر فعال کنید .
reza
09 ژانویه 2013 @ 00:06:32
بابا بنده تنها یک تیم رو میشناسم که اینکارو میکنه برای بازارگرمی که تو عکس هم اسم تیم
هست. تیم بوق گفتی اگر سایتشون نگاه کنید پر شده از تبلیغات قبلا که سایت نت گارد بود
و چون اخبار هک رو میزاشت از اون برای بازارگرمی استفاده میکردنند.
حتی یک دیفیسشون هم بزرگترین سایت اسلحه سازی امریکا بود lol :((
خیلی چیزها هست از این تیم بوق ولی نگیم بهتره بزاریم به بازارگرمی و کلاهبرداری خودشون
ادمه دهند.
تنها
14 ژانویه 2013 @ 04:49:50
بله دیگه
اینا همه چی داستان داره
یادم میاد اقای Mr.xpr میگفت یا ثارلله یا ثارلله توی خصوصی یاهو فحش ناموسی میداد ؟
افرین به این اقای حسین حالا نظرتون چیه دوستان .
سکوت میکنیم . ؟
هر چه زود تر وضعیتشون بررسی بشه بهتره
مجتبی
20 ژانویه 2013 @ 08:51:22
حرفاتون قشنگ بود مخصوصا حرفای.یه بنده خدا
m4m4d lord
24 ژانویه 2013 @ 09:46:05
آقا حق کاملا با شماست، منم میگم اگر دیفیسی انجام میشه به اسم اسلام و ایران تموم نشه چون عاقبتش بد تره!
بینام
01 فوریه 2013 @ 03:21:49
آقا ببخشید
من الان بگم بابات فلان فلان شما چیکار می کنی ؟؟
فکرنکنم بشینی نگاه کنی !!!!
اگه تو خیابون منو ببینی احتمالا گردنمو میشکنی اگه ماشینمو پیدا کنی آتیشش نزنی حتما شیشو میشکنی .
هدف ما هم از هک کردن سایتهای اونطوری همینه که شیشونو بشکنین اگر دستمون رسید گردنشونم میشکنیم .
هدفم هم توهینبه شما نبوده و فقط با مثال خواستم عمق ماجرا را براتون روشن کنم
بینام
01 فوریه 2013 @ 03:26:38
یادم رفت بگم
کسی که خودش رو به خواب بزنه نمیشه بیدارش کرد .
نویسنده مطلب احتمالا خودش رو به خواب زده.
“اگر دستمان برسد گردن اونوریها و اینوریهای موافق اسرائیل را میشکنیم”
shentia
17 فوریه 2013 @ 03:08:08
حرفات خیلی زیبا بود ولی کو گوش شنوا عزیز
dssd
23 فوریه 2013 @ 21:41:37
معلوم نیست از کجا میسوزی که اینطور حرف میزنی
hossein
14 آوریل 2013 @ 08:59:28
سلام دوست من
واقعا از حرف زدنت خوشم اومد
عزیز من کامپیوتر میخونم و علاقه زیادی بهش دارم اما داشنگاهم دانشگاههای قدیم
راستش ی سری سوالات دارم ک واسم گنگ هست و از هر استادی هم پرسیدم پیچوند چون کونش نمیشد توضیح بده.
خواهش میکنم بزرگواری کن استادی کن برادری کن و بیا یاهو منو ادد کن تا با هم بحرفیم
ترو خدا
جمهوری اسلامی
16 آوریل 2013 @ 22:00:28
خطاب به کسانی که این مقاله مزخرف رو نوشتن و پیامبر (ص) و ائمه ما رو فلانی و فلانی خطاب کردن و جایگاه جهانی ایران رو لکه دار دانستن.
چند ساله وارد به قول خوذتون امنیت شدید؟؟!؟!؟!؟!؟؟!
تمام این هک ها با اعتقاد شخصی گروه انجام میشه نه پول بیت المال چون هستند کسانی که غیرت داشته باشند
ثانیا کمتر از این حرفها هستی که بخوام ببرمت سایبری سپاه رو نشون بدم که افرادی توش مشغولا مثل محمد گ که تو سن 19 سالگی کلاس های تخصصی برای استادهای دانشگاه امیر کبیر با موضوع امنیت شبکه گذاشته بود و سال 1998 که شما اسم اینترنتو نشنیده بودی سایت یاهو که ایمیل خودشو سالی 10 دلار میفروخت رو هک کرد و ازشون در قبال راه اندازی مجدد سایتشون یک ایمیل مجانی گرفت.که هزارتا ایمیل دعوت به کار از کل دنیا براش اومد ولی وطن فروش نبود که بزاره بره.بعدشم یک گروه 5 نفره تشکیل داد و تا 4 سال جزو 10 گروه اول دنیا تو هک بودن و الانم در خدمت جمهوری اسلامی ایران
امثال اینا زیادن و شما سرتو تو برف کردی و خبر نداری و لازم هم نیست بدونی که چقدر از اطلاعات کشورهای بوق جونتون توسط امثال این با غیرت ها تخلیه شده و تو صنعت کشور به کار گیری شده البته تو بهش میگی تست نفوذ!!:))))
چند نفر ایرانی تو گوگل یاهو ماکروسافت ناسا و……………. کار میکنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یه کم رو اخلاقت کار کن 2 جا راهت بدن اینقدر عقدهاتو تو این سایت نریزی
jorjandi
16 آوریل 2013 @ 23:19:22
یه 10 سال دیگه این مطلب رو دوباره بخون اگر هنوز کارت همیت بود و نرفته بودی تو یه کار دیگه !!
صادق
06 مه 2013 @ 22:16:31
سلام دوست عزيز
شرمنده مزاحم وقتتون شدم
من دانشجوی ترم اخر کارشناسی هستم از طريق يكي از دوستان با وب شما اشناشدم موضوع پروژه پایانی
موضوع : تحلیل میزان نفوذ پذیری بدافزارها درجهت افزایش امنیت شبکه ها ی بی سیم
لطفا اگه میشه منو راهنمایی کنید
SST
20 مه 2013 @ 04:17:46
دیفیس کردن کار بسیار لمرانه ای هستش !
کسانی که قصد خدمت دارن برن باگ ها رو ریپورت بدن 🙂
شهرام
27 مه 2013 @ 03:01:32
سلام محمد جان. من بعد از عمري دوباره اومدم سايت ولي گويا پرتال با اينترنت اكسپلورر چندان سازگاري نداره. نمي دونم امكانش هست يه بررسيش كني يا نه.
ali.k
25 ژوئن 2013 @ 22:09:21
طرز درست صحبت کردن و اطلاع رسانی کردن و نظر دادن شما مناسب نیست.
دانش تخصصی در کنار علوم و معرفت انسانی معنا پیدا میکنه.
با اینطور صحبت کردن، شعور خودتون رو زیر سوال نبرید و ادعای بیش از توان خودتون نکنید.
مرسی.
گمنام
14 جولای 2013 @ 20:03:16
اذا لا تُدرِک کلّه لا تَترک کلَّه
گر همه ی آن را بدست نمی آوری همه اش را رها مکن !
h3ml0ck
18 جولای 2013 @ 09:51:43
Yadesh bekheir ye zamani bacheha hame ba daanesh fani bi eda karaye khaf bokon.
fek konam tanha chizi ke az taghriban ghadim monde hamin shabgarde
in sabketoono nadide bodam mobarak bashe
yadesh bekheir crouzo simorgho persian oooo hame khareshon az pol gozasht
hala yemosh joje mondan ba ye alame eda jalebe ke che proje haii oo beshon midan
che proje haiiiooooooooooooooooooooooooooooo
متاسفانه یه مشت احمق از معلومات کم افراد عادی سود جویی میکنند و به اسم هک به شون میفروشن
همانا اینجور تیما و آدما بچه های خاک بر سری هستند:)
یاحق
attacker
20 جولای 2013 @ 03:36:25
من نمی دونم الان هدف از نوشتن این پست دفاع از رژیم صهیونیستی و آمریکا و امثالهم بود !؟
واقعا حرف عجیب غریبی میزنید . گاهی اوفات هدف از اینکار (حالا کاری ندارم دیفیس یا هر کار دیگه رو تارگت هدف) ، نشون دادن قدرت جمهوری اسلامیه وگرنه خب همه میدونن بالاخره اگر سایتی هم دیفیس بشه ، دو روز بعد مجددا به فعالیتش ادامه میده و چه بسا بدتر از قبل .
این نکته رو هم توجه کنید که حتما نباید زمانی که سایت هدف رو هکر زد حرفی از اسلام و ایران و … بیاره .مهم نفوذ و آسیب رسانی بود که با موفقیت انجام شد ….
asef
21 جولای 2013 @ 06:40:20
سلام.سایت شمارو تو یه سایت دیگه معرفی کردن.متأسفانه فک کنم ایمیلم از دیروز هک شده.میتونین کمکم کنین؟جوابشو تو وبلاگم بدین.ممنون
s.shadow
20 سپتامبر 2013 @ 09:51:00
یه جورایی درسته خوب طرف میاد میگ به مناسبت روز قدس 313 تا سایت انگلیسی دیفیس کردیم
خوب دستت درد نکنه ….چه کمکی کردی؟؟ هک کردن یه وبلاگ ورد پرس شخصی که با سه خط فرمان ت بک ترک نابود میشه هنره؟؟؟
اگ خیلی راست میگن این همه مسابقه چه در سطح کشور چه بین المللی برگزار میشه واسه سنجیدن قدرت هکر ها…برید شرکت کنید…برید که برنده مسابقه ای که تو کشور ما انجام میشه آلمانیا و فرانسوی ها نباشن…برید آقا شرکت کنید ..هم شناخته میشید هم اعتبار محسوب میشه براتون…. ته اش میگی به امید ظهور آقا امام زمان…آقای محترم سایت هایی که هک کردی چندتاش وبسایت خیریه ها بودند؟؟؟از چندتاش اطلاعات ارزشمند واسه مملکتت به دست آوردی…
اینا خیلیاشون فقط برای اینکه پک های آموزشیشون به بچه های کم سن و سال بفروشن یا برای یه دوره کوتاه مدت که با چندتا کتاب انگلیسی که تو اینترنت پره نوجوون ها رو تیغ بزنن میان هی سایت لیست میکنن…این تیم آشیانه یه غلطی کرد یه فوروم زد یه سرچ کنید ببینید چندتا فروم آبکی امنیت راه افتاده… آقا شماهایی که با حرفاش مخالفید ..برید ببینید بخدا سایتها خیلیش شخصی بعضیش پزشکی بخدا خیلیهاش مال موسسات خیریه کوچیکه …اینکه سایت توهین کننده ها رو هک کنن و دلیلش بگن بد نیست …من بیشتر منظورم حملات احمقانه به سایتهایی که هیچ ربطی به ماجرا ندارن…برید افتخار کنید به کار های کم ارزشتون…برید به دیفیس کردن با باگ sql افتخار کنید
asar
11 اکتبر 2013 @ 20:28:24
آقای جرجندی متاسفانه نه شما نه مطالب وبسایتتون هیچ وقت رو به پیشرفت نبوده و همیشه در مورد چنین مسائل خنده داری صحبت کردین …، ترو خدا بکشین بیرون از این مسائل مسخره یکمی بزرگ بشین …
محمد
09 نوامبر 2013 @ 04:00:02
باسلام به ادمین محترم سایت
میشه بگین چطور میشه با شما ارتباط برقرار کرد برای گرفتن راهنمایی؟
ممنون میشم بهم ایمیل بزنین .
باسپاس و درود فراوان